ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Γιατί να επιλέξω την nrg;

Η nrg, μέλος του Ομίλου Motor Oil, αποτελεί σήμερα το σύγχρονο πάροχο ολοκληρωμένων ενεργειακών υπηρεσιών, που χαρακτηρίζονται από δυναμισμό, πρωτοπορία, τεχνολογική εξέλιξη και άριστη εξυπηρέτηση σε όλα τα επίπεδα. . 

Μέσα από πρωτοποριακά προγράμματα ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου, οι πελάτες, οικιακοί και εμπορικοί αποκτούν πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες, σχεδιασμένα και προσαρμοσμένα ώστε να καλύπτουν τις ιδιαίτερες ανάγκες όλων των κατηγοριών καταναλωτών, μεγιστοποιώντας το όφελός τους είτε μεμονωμένα είτε σε συνδυασμό. 

Ποια είναι η διαδικασία που απαιτείται για να γίνω πελάτης της nrg;

Προκειμένου να γίνετε πελάτης, αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή ζητήστε να σας καλέσουμε εδώ . Εναλλακτικά μπορείτε να μας επισκεφτείτε με τους λογαριασμούς ενέργειας ώστε να ενημερωθείτε για τα προγράμματα που σας προσφέρει η nrg και να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες.

Υπάρχει κόστος επιβάρυνσης που προκύπτει κατά τη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή;

Δεν υπάρχει κανένα κόστος κατά την αλλαγή προμηθευτή.

Τι δικαιολογητικά χρειάζεται να προσκομίσω για να αλλάξω πάροχο ρεύματος;

Κάθε καταναλωτής που επιθυμεί να αλλάξει πάροχο στο ρεύμα θα πρέπει να προσκομίσει τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  • Ταυτότητα ή διαβατήριο (ευκρινές αντίγραφο, σε περίπτωση ταυτότητας 2 όψεις) 
  • Τελευταίος λογαριασμός (ευκρινές αντίγραφο, 2 όψεις) .
  • Τελευταία Ένδειξη Μετρητή.

Αντίγραφο μισθωτηρίου απο την αρμόδια ΔΟΥ σε περίπτωση μισθωμένου ακινήτου.

Κατά τη διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή, θα υπάρξει διακοπή ρεύματος;

Δεν θα υπάρξει καμία διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς η αλλαγή είναι καθαρά λογιστική.

Πόσος χρόνος απαιτείται για την αλλαγή προμηθευτή ή την ενεργοποίηση της παροχής μου;

Ο χρόνος που απαιτείται είναι περίπου 4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής της αίτησής σας.

Τι χρονική διάρκεια έχει η σύμβαση που υπογράφω με την nrg;

Η χρονική διάρκεια της σύμβασης που υπογράφετε με την nrg, εξαρτάται από το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει. Σε κάθε περίπτωση, η nrg διαθέτει προγράμματα που έχουν σύμβαση αορίστου χρόνου, καθώς και προγράμματα που έχουν συμβαση ορισμένου χρόνου.

Σε περίπτωση βλάβης πού θα πρέπει να απευθύνομαι και από ποιον επισκευάζεται;

Για οποιαδήποτε βλάβη θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ΔΕΔΔΗΕ καλώντας στο 11500 ή δηλώνοντας online τη βλάβη σας, κάνοντας κλικ εδώ. Η βλάβη επισκευάζεται από τον ΔΕΔΔΗΕ

Πόσο συχνά θα λαμβάνω λογαριασμό;

Θα λαμβάνετε λογαριασμό κάθε μήνα 

Τι είναι ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός και πως υπολογίζεται;

Ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός βασίζεται στην εκτίμηση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος. Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται σε ιστορικά στοιχεία κατανάλωσης του τιμολογούμενου μετρητή, ενώ η χρέωση αφαιρείται από τον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Πώς ενημερώνεται η nrg για τις μετρήσεις του ρολογιού μου;

Η nrg ενημερώνεται από τον ΔΕΔΔΗΕ για τις μετρήσεις των πελατών της στη Χαμηλή Τάση. Αναφορικά με τους πελάτες της Μέσης Τάσης, οι μετρήσεις γίνονται σε συνεργασία του ΑΔΜΗΕ με το ΔΕΔΔΗΕ. Οι δύο φορείς στέλνουν τις μετρήσεις τους στην nrg, η οποία προχωράει στην εκκαθάριση των λογαριασμών των πελατών της.

Πώς μπορώ να καταχωρώ την ένδειξη μου;

Μπορείτε να καταχωρείτε την ένδειξη κάθε παροχής σας, μέσω της εφαρμογής mynrg, επιλέγοντας το πεδίο "Καταχώρηση ένδειξης"

Με ποιους τρόπους μπορώ να εξοφλώ τους λογαριασμούς μου;

Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να εξοφλείτε τον λογαριασμό σας μέσω της εφαρμογής mynrg

Σε όλες τις συνεργαζόμενες τράπεζες

Σε επιλεγμένα πρατήρια Shell

Σε επιλεγμένα πρατήρια ΟΠΑΠ

Φυσικό αέριο

Έχω σύνδεση Φυσικού Αερίου, μπορώ να έχω καλύτερη έκπτωση;

Φυσικά, ζητώντας την εκπροσώπηση των παροχών σας ρεύμα -αέριο απο την nrg εξασφαλίζεται καλύτερη τιμή για το φυσικό αέριο.

Θέλω να προχωρήσω στην εγκατάσταση φυσικού αέριου. Μπορώ να απευθυνθώ σε σας;

Όχι! θα πρέπει πρώτα να έρθετε σε επικοινωνία με την ΕΔΑ της περιοχής σας ώστε να γίνει η μελέτη εγκατάστασης  και η σύμβαση σύνδεσης με το δίκτυο και σε δεύτερο χρόνο να απευθυνθείτε στην nrg ώστε να εκπροσωπηθεί η παροχή σας.

Σε νέα παροχή φυσικού αερίου έχω κάνει την σύμβαση με την ΕΔΑ μπορώ να προχωρήσω με την εκπροσώπηση της παροχής μου;

Ναι! για να μπορέσουμε να εκπροσωπήσουμε την παροχή σας χρειαζόμαστε την σύμβαση και την ταυτότητα σας και αναλαμβάνουμε εμείς την τροφοδοσία όταν θα έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση.

Είμαστε δίπλα σας για οποιαδήποτε άλλη ερώτηση ή πληροφορία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!!

Επίσημος Συνεργάτης nrg
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε